TEHNOLOGIE STOMATOLOGICĂ DIGITALĂ BUCUREȘTI

Calea cea mai simplă de la anxietate, teama de stomatolog, frica de durere și în general frica de dentist – la cele mai bune tratamente stomatologice, rapide, previzibile, eficiente și fără durere – este accesul la ultimele tehnologii digitale ale stomatologiei moderne și încrederea în echipa medicală de excepție.

Alături de noi, poți zâmbi din nou

Clinica stomatologică Dentaline București este dotată cu ultimele tehnologii digitale pe echipamente de aparatură stomatologică. Ce face tehnologia digitală în cabinetul stomatologic? Îți oferă mai multă acuratețe în realizarea tratamentelor dentare, îți asigură vindecare mai rapidă a zonelor asupra cărora s-a intervenit chirurgical și mai presus de toate, îți oferă o experiență lipsită de durere.

TEHNOLOGII DIGITALE FOLOSITE ÎN TRATAMENTELE STOMATOLOGICE:

SCANNER INTRAORAL 3SHAPE

Oferă medicului posibilitatea de a prelua amprente pacientului – precis și corect, fără disconfort, în câteva minute, eliminând senzația de vomă și reflux, manifestate de unii pacienți.

LASER BIOLASE

Laserul Biolase oferă rezultate imediate și sigure pentru pacienți – de la sterilizarea pungilor parodontale, până la albirea dentară profesională și realizarea terapiei durerii post procedură.

MICROSCOP DENTAR

O tehnologie care oferă precizie maximă în tratamentele de canal, permițând medicului să vadă în mod augmentat interiorul dintelui și să elimine complet infecția pulpară.

TEHNICA PRGF

Tehnică de creare și de regenerare rapidă a țesuturilor, care utilizează sângele pacientului pentru a crea membrană și plasmă, oferind o vindecare de până la 7 ori mai rapidă a zonei în care a fost pus implantul dentar.

PIEZOSURGERY

Tehnologie care a revoluționat chirurgia orală, oferind medicului precizie, siguranță și control în realizarea intervențiilor de implant dentar cu augmentare osoasă și tratamente parodontale.