TEHNOLOGIE

Anxietate, teama de stomatolog, frica de durere și în general frica de dentist…. Iată cele mai convingătoare și comune motive pentru care amânăm începerea unui tratament stomatologic. Dar, toate aceste frici ar trebui să nu ne afecteze sănătatea generală pe termen lung.

Ce face tehnologia digitala în cabinetul stomatologic? Oferă mai multă acuratețe în realizarea tratamentelor dentare, asigură vindecare mai rapidă a zonelor asupra cărora s-a intervenit chirurgical și mai presus de toate, oferă o experiență lipsită de durere.

SCANNER INTRAORAL 3SHAPE

Oferă medicului posibilitatea de a prelua amprente pacientului precis și corect, fără disconfort, în câteva minute, eliminând senzația de vomă și reflux manifestate de o parte dintre pacienți.

LASER BIOLASE

Laserul Biolase oferă rezultate imediate și sigure pentru pacienți: de la sterilizarea pungilor parodontale, până la albire dentară profesională. Cu ajutorul laserului poate fi realizată și terapia durerii post-procedurale.

MICROSCOP DENTAR

Microscopul dentar este o tehnologie care oferă precizie maximă în tratamentele de canal, permițând medicului să vadă în mod augumentat interiorul dintelui și să elimine complet infecția pulpară.

TEHNICA PRGF

Tehnica PRGF de creare și regenerare rapidă a țesuturilor utilizează sângele pacientului pentru a crea membrană și plasmă, oferă o vindecare de până la 7 ori mai rapidă a zonei în care a fost pus implantul dentar

PIEZOSURGERY

Tehnologie care a revoluționat chirurgia orală, oferind precizie, siguranță și control medicului în realizarea intervențiilor de implant dentar cu augumentare osoasă și tratamente parodontale.